Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U 2. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris U 2. Mostrar tots els missatges

diumenge, 13 d’abril del 2008

ex 11

El Modulor és un sistema de mesures creat l'any 1946 per l'arquitecte Le Corbusier .Aquest sistema es basa en la proporció àuria i el cos huma i preten obtenir proporcions harmòniques en les construccions arquitectòniques per tal de facilitar-ne l'ús.
Comparció de les mesures de les taules i les cadires de la meva habitació,del menjador de casa i de la casa i de la meva aula ,amb les mesures que Le Corbusier va establir a partir el modulor de 43 cm per a la cadira i de 70 cm per a la taula.
Cadira habitcó :44cm Taula habitació :75 cm
Cadira menjador:46 cm Taula menjador:74 cm
Cadira aula:45 cm Taula aula:75 cm

dijous, 10 d’abril del 2008

ex 5

Anàlisi de les proporcions dels alumnes de la classe a partir de la relación que hi ha entre la altura del cap i l'altura del cos .Indica les mesures en centímetres.
1.La meva proporció
L'altura del meu cap :23 L'altura del meu cos :162 Proporció:7,04
2.La proporció de la classe
Mitjana d'alture del cap de la clesse :21
Mitjana d'altures del cos de la classe :165
Proporció de la classe :7,85(apoxim 8 )